Продавець Інтернет магазин скануючого та друкуючого обладнання Форніт розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
174 відгуків
Червоноткацька 84 корпус 26, Київ, Україна
+380 (44) 500-92-36
+380 (50) 810-72-22
+380 (63) 208-22-22
Торговое и складское оборудование
Кошик

Як за 30 хвилин надихнути компанію на подвиг?

Як за 30 хвилин надихнути компанію на подвиг?

Напевно багато керівників стикалися з ситуацією, коли в певний момент – з-за складнощів в роботі, управлінських помилок чи якихось зовнішніх проблем – слушну співробітник або цілий підрозділ падає духом. І будь-який керівник прекрасно розуміє, що в такому стані високих результатів у компанії не буде: якщо емоційний стан співробітників негативний – про прибутку можна і не мріяти.

Однак є один дуже простий спосіб, який дозволяє буквально за півгодини вдихнути життя в впали духом працівників.

Перше, що потрібно зробити – це просто помітити ситуацію, що створилася. Справа в тому, що більшість керівників воліють її просто ігнорувати, проходити повз, зосереджуючись на, здавалося б, набагато більш важливих і масштабних завдань.

Ваше завдання як керівника – нагадати співробітникам про цілі, домогтися, щоб вони усвідомили, що їх діяльність дуже важлива для всієї компанії

Друге – потрібно викликати колектив на відверте спілкування. Ви прямо кажіть їм про те, що побачили проблему.

Третя дія – зробити так, щоб вони чесно розповіли про наявні труднощі. Ви просто у них питаєте: «Хлопці, а що сталося? Що у вас сталося?» І домагаєтеся, щоб вони відповіли на ці питання. До речі, проблеми у підлеглих можуть виявитися зовсім різними. В одного клієнт відмовляється підписати договір, в іншого – просто кидає трубку і не хоче спілкуватися, в третього щось не вийшло, і так далі. І ви їх выслушиваете і говорите: «Так, зрозуміло».

Коли співробітник розповідає вам про свої проблеми, він сам усвідомлює, що його увагу захоплено цими проблемами. І що цікаво: у міру вербалізації ця фіксація зменшується. І це вже півсправи.

Проблеми у підлеглих можуть виявитися зовсім різними

Четвертий крок – нагадати підлеглим про основні цілі їх діяльності. Якщо це відділ продажів, можна сказати: «Хлопці, ви пам'ятаєте, яка мета у нашого відділу продажів? Відділ продажу – це єдиний підрозділ, який забезпечує доходом всю компанію. Від вашої роботи повністю залежить, чи буде функціонувати наше виробництво або логістика. І ваша мета – дійсно забезпечити це».

Ваше завдання як керівника в цей момент – нагадати співробітникам про цілі, домогтися, щоб вони усвідомили, що їх діяльність дуже важлива для всієї компанії.

П'ятий крок – нагадати команді про минулих звершення. Ваша мета – добитися, щоб співробітники згадали про своїх перемогах, які у них вже були у реалізації згаданих вище цілей. Я не обіцяю, що вони відразу будуть охоче про це говорити, іноді це складно. Але, тим не менше, якщо ви проявите наполегливість, співробітники згадають і про вдалі контракти минулого місяця, і про вдячних клієнтів, у підсумку стали постійними.

І заключний – шостий крок – сказати: «Ось бачите, ви ж можете з цим впоратися. Продовжуйте працювати, дійте!». Тим самим фактично ви замикаєте мотиваційний коло.

Отже, у вашому розпорядженні шість простих кроків. Для того, щоб їх виконати, достатньо 15, 20, максимум – 30 хвилин, і то якщо у вашій команді більше 10-15 людина.

Однак при реалізації даного сценарію деякі керівники допускають дві поширені помилки.

Якщо ви виявите наполегливість, співробітники згадають і про вдалі контракти минулого місяця, і про вдячних клієнтів, у підсумку стали постійними

Перша помилка – керівник задає питання про виниклі проблеми і, не дочекавшись відповіді, сам починає на нього відповідати, висловлюючи власні припущення. В такому випадку методика не спрацьовує, оскільки не відбувається «расфиксирование» проблеми.

Друга помилка – почувши про проблеми, керівник кидається сам їх долати. Він відразу озвучує готове рішення, не даючи команді можливості знайти власний шлях і «прожити» цю задачу.

Но предложенная тут процедура не заключается в том, что руководитель должен решить проблему коллектива. Главная задача – просто выяснить, какие у подчиненных накопились сложности – чтобы они выговорились, а затем напомнить о целях, потом побудить их рассказать о победах, и затем отправить их работать. Именно так.

Не стоит ожидать, что вам сразу и легко все удастся. Здесь нужен определенный навык. Но когда вы освоите эту методику, то я вам гарантирую, что за 30 минут вы сможете значительно улучшить эмоциональное состояние целой группы людей. Это выглядит как магия, но оно действительно работает.

Інші статті
  • Як обрати принтер для друку на пластикових картках
    Як обрати принтер для друку на пластикових картках: повний гід для вигідної покупки Друк на пластикових картках стає дедалі популярнішим у різних сферах — від роздрібної торгівлі до фінансових установ. Банківські картки, бейджі, перепустки, дисконтні картки та навіть студентські квитки тепер можна виготовляти швидко та з високою якістю завдяки сучасним принтерам. Як обрати відповідний принтер для вашого бізнесу та чому ця покупка — вигідне вкладення? Давайте розберемося.
  • Паперові пакети як ефективний носій реклами
    У статті ми розповімо про можливості паперових пакетів як ефективних носіїв реклами, про сфери застосування упаковки з паперу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner