Продавець Интернет магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
154 відгуків
Червоноткацька 84 корпус 26, Київ, Україна
+380 (44) 500-92-36
+380 (50) 810-72-22
+380 (63) 208-22-22
Торговое и складское оборудование
Кошик

Як за 30 хвилин надихнути компанію на подвиг?

Як за 30 хвилин надихнути компанію на подвиг?

Напевно багато керівників стикалися з ситуацією, коли в певний момент – з-за складнощів в роботі, управлінських помилок чи якихось зовнішніх проблем – слушну співробітник або цілий підрозділ падає духом. І будь-який керівник прекрасно розуміє, що в такому стані високих результатів у компанії не буде: якщо емоційний стан співробітників негативний – про прибутку можна і не мріяти.

Однак є один дуже простий спосіб, який дозволяє буквально за півгодини вдихнути життя в впали духом працівників.

Перше, що потрібно зробити – це просто помітити ситуацію, що створилася. Справа в тому, що більшість керівників воліють її просто ігнорувати, проходити повз, зосереджуючись на, здавалося б, набагато більш важливих і масштабних завдань.

Ваше завдання як керівника – нагадати співробітникам про цілі, домогтися, щоб вони усвідомили, що їх діяльність дуже важлива для всієї компанії

Друге – потрібно викликати колектив на відверте спілкування. Ви прямо кажіть їм про те, що побачили проблему.

Третя дія – зробити так, щоб вони чесно розповіли про наявні труднощі. Ви просто у них питаєте: «Хлопці, а що сталося? Що у вас сталося?» І домагаєтеся, щоб вони відповіли на ці питання. До речі, проблеми у підлеглих можуть виявитися зовсім різними. В одного клієнт відмовляється підписати договір, в іншого – просто кидає трубку і не хоче спілкуватися, в третього щось не вийшло, і так далі. І ви їх выслушиваете і говорите: «Так, зрозуміло».

Коли співробітник розповідає вам про свої проблеми, він сам усвідомлює, що його увагу захоплено цими проблемами. І що цікаво: у міру вербалізації ця фіксація зменшується. І це вже півсправи.

Проблеми у підлеглих можуть виявитися зовсім різними

Четвертий крок – нагадати підлеглим про основні цілі їх діяльності. Якщо це відділ продажів, можна сказати: «Хлопці, ви пам'ятаєте, яка мета у нашого відділу продажів? Відділ продажу – це єдиний підрозділ, який забезпечує доходом всю компанію. Від вашої роботи повністю залежить, чи буде функціонувати наше виробництво або логістика. І ваша мета – дійсно забезпечити це».

Ваше завдання як керівника в цей момент – нагадати співробітникам про цілі, домогтися, щоб вони усвідомили, що їх діяльність дуже важлива для всієї компанії.

П'ятий крок – нагадати команді про минулих звершення. Ваша мета – добитися, щоб співробітники згадали про своїх перемогах, які у них вже були у реалізації згаданих вище цілей. Я не обіцяю, що вони відразу будуть охоче про це говорити, іноді це складно. Але, тим не менше, якщо ви проявите наполегливість, співробітники згадають і про вдалі контракти минулого місяця, і про вдячних клієнтів, у підсумку стали постійними.

І заключний – шостий крок – сказати: «Ось бачите, ви ж можете з цим впоратися. Продовжуйте працювати, дійте!». Тим самим фактично ви замикаєте мотиваційний коло.

Отже, у вашому розпорядженні шість простих кроків. Для того, щоб їх виконати, достатньо 15, 20, максимум – 30 хвилин, і то якщо у вашій команді більше 10-15 людина.

Однак при реалізації даного сценарію деякі керівники допускають дві поширені помилки.

Якщо ви виявите наполегливість, співробітники згадають і про вдалі контракти минулого місяця, і про вдячних клієнтів, у підсумку стали постійними

Перша помилка – керівник задає питання про виниклі проблеми і, не дочекавшись відповіді, сам починає на нього відповідати, висловлюючи власні припущення. В такому випадку методика не спрацьовує, оскільки не відбувається «расфиксирование» проблеми.

Друга помилка – почувши про проблеми, керівник кидається сам їх долати. Він відразу озвучує готове рішення, не даючи команді можливості знайти власний шлях і «прожити» цю задачу.

Но предложенная тут процедура не заключается в том, что руководитель должен решить проблему коллектива. Главная задача – просто выяснить, какие у подчиненных накопились сложности – чтобы они выговорились, а затем напомнить о целях, потом побудить их рассказать о победах, и затем отправить их работать. Именно так.

Не стоит ожидать, что вам сразу и легко все удастся. Здесь нужен определенный навык. Но когда вы освоите эту методику, то я вам гарантирую, что за 30 минут вы сможете значительно улучшить эмоциональное состояние целой группы людей. Это выглядит как магия, но оно действительно работает.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner