Продавець Интернет магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
152 відгуків
Червоноткацька 84 корпус 26, Київ, Україна
+380 (44) 500-92-36
+380 (50) 810-72-22
+380 (63) 208-22-22
Торговое и складское оборудование
Кошик

Робота з ентузіазмом: як поставити завдання, щоб співробітник загорівся її виконанням?

Робота з ентузіазмом: як поставити завдання, щоб співробітник загорівся її виконанням?

Останнім часом фахівці у сфері управління персоналом все частіше обговорюють тему прокрастинації, байдужості і ліні працівників компаній. І, відповідно, необхідності їх мотивувати, щоб команда хоч якось виконувала свої завдання.

Працююча людина регулярно стикається з вибором, наприклад:

робота = напруга
vs
соціальні мережі = розслаблення

У більшості випадків невмотивований співробітник схиляється на користь меншого опору, тому що бачить на крок вперед. І лише тоді, коли відчуває, що наближається дзьоб «смаженого півня», починає в поспіху дещо як виконувати роботу, щоб не залишитися зовсім без неї.

Але ж можна знайти до кожного з співробітників підхід, при якому він буде працювати з бажанням. Кожному – за потребами! Цей широко відомий гасло прекрасно працює у випадку, коли вам необхідно «умовити» співробітника виконати не тільки основну роботу, але і додаткове завдання, навіть без додаткової оплати. В даному випадку важлива формулювання, якій ви мотивуєте людини на роботу.

Особиста мета – головна мета

Перше, про що варто пам'ятати: людина максимально залучений і ефективний, якщо його робота допомагає в досягненні особистих цілей.

Невмотивований співробітник схиляється на користь меншого опору, тому що бачить на крок вперед

Як це працює на практиці? В інтересах керівника відділу продажів – виконання плану, збільшення бази клієнтів і т. д. Відомо, що підлеглий в перспективі бачить себе власником бізнесу. Через призму цієї інформації формулюємо завдання.

  1. Разом з співробітником пишемо список навичок, які необхідні для того, щоб створити і успішно управляти своїм підприємством.
  2. Робимо висновки, яких знань, навичок їй не вистачає, і скільки часу необхідно, щоб їх розвинути. Наприклад, ми з'ясували, що у нього проблеми з грамотною мовою, умінням вести переговори, робота з запереченнями, збільшенням і управлінням базою клієнтів.
  3. На наступному етапі формуємо завдання – 10 продажів в місяць. Спільно з співробітником аналізуємо, які якості, необхідні йому в управлінні своєю справою, будемо розвивати в процесі виконання роботи.
  4. Регулярно нагадуємо співробітникові: чим якісніше він буде виконувати свою роботу, тим реальніше для нього перспектива відкриття свого бізнесу.

Такий підхід вигідний усім: і компанії, в якій співробітник росте, розвивається, приносячи їй дохід і клієнтів, і, звичайно ж, самому працівникові, який іде до своєї особистої мети, але при цьому отримує гроші і безцінний досвід.

Citius, Altius, Fortius!

Найважливіший елемент, без якого «магія» особистої мети не працює, візуалізація наближення до неї, а також – елемент змагання. Обов'язково необхідно фіксувати результат, демонструвати прогрес і проводити порівняльний аналіз – можна побудувати «графіки ефективності». Людина щаслива, коли бачить власний прогрес, і більше втягується.

Щоденні ранкові «п'ятихвилинки» підвищують ефективність роботи і тримають в тонусі персонал. На практиці доведено – відмінно працюють рейтинги. Співробітник бачить відсоток свого наближення до мети, плюс аналогічний відсоток у конкурентів в рамках колективу. Ось і з'являється елемент змагання: буває таке, що людина настільки захоплюється в спробі обігнати «сусіда», що не помічає, як перевиконує план.

Якщо правильно підберете «ключик», сформуєте завдання, співробітник з палаючими очима стане виконувати роботу, тому що ця задача потенційно наблизить його до мрії

Не менш важливо в досягненні бажаного результату – максимального мотивації працівника, з'ясувати його мету, в чому допоможуть наступні питання:

  1. Де/ким бачиш себе у перспективі 5-10 років?
  2. Чому працюєш на цій роботі?/Що найбільше подобається в роботі?
  3. Що може змусити тебе звільнитися?
  4. Що стимулює людей працювати добре?

Через призму отриманих даних вже формуєте завдання. Якщо правильно підберете «ключик», співробітник з палаючими очима стане виконувати роботу, тому що ця задача потенційно наблизить його до мрії.

Середній цикл життя співробітника в компанії – два роки, хоча це залежить ще й від посади. І керівнику доводиться вибирати: отримати від співробітника максимум користі за цей період або дозволити йому працювати «в пів-ноги».

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner